tirsdag den 28. juli 2009

Forventninger...?!

Det føles som om tiden slæber sig afsted imod september hvor jeg skal møde Hende første gang, og det hjælpe at vi snakker sammen en del på MSN og mailer sammen. Jeg har også et par veninder jeg snakker lidt om det med.

Har jeg forventninger til Hende og de dage vi skal tilbringe sammen? Hm, ikke specielt. Efter en del år som journalist hvor jeg bl.a. har mødt en del kendte og kendt nogke af dem under private forhold plus jeg pgra. min udadvendte personlighed har mødt mange mennesker så møder jeg folk uden forbehold eller fordomme. Man spare faktisk en del energi ved det, og kommer ofte til at skabe positive relationer når der ikke er forventninger om hvordan modparten er. Jeg er nogen gange blevet beskyldt for at være for fordomsfri og har det godt med det.

Det hjælper naturligvis at vi har brugt rigtig mange timer på at skrive til hinanden på mails, chat og MSN så vi har en god basis for at mødes. Der er heller ingen forventninger mht. hvad der skal ske. Det står fast at vi skal snakke en hel del og at Hun skal forkæles. Hun har lavet en sort bog på sin hjemmeside til fuld udstilles og måske skal der afregnes ved første besøg. Hendes evt. planer kender jeg heldigvis ikke. Jeg er den type tøs der ikke ønsker at bestemme noget, ej heller hvad der skal foregå i en seance. Hvis en Herskerinde skal tænde mig af skal Hun bare sige "Idag bestemmer du hvad vi skal lave i seancen". Det er slet ikke mig, selvom jeg godt ved at det sætter visse krav til en Herskerinde, omvendet kender jeg en del Herskerinder der ikke vil at tøsen har noget at skulle sige. *S*

Jeg er overbevist om at det bliver vildt dejligt netop fordi vi har givet udtryk for en masse ting igennem månederne inden vi mødes, og hvis man netop ikke har en stor og flot plan for dagene så bliver det vist ikke helt skidt.

Faktisk har jeg det på samme måde med gaver til f.eks. fødselsdage og vintersolhverv: Jeg har ikke de vilde forventninger om dyre gaver og netop derfor bliver jeg kun glædeligt overrasket over det jeg får, og nogen gange virker gaverne netop derfor lidt overdådige. *SS*

1 kommentar:

  1. Det er dejligt, at du ikke har en masse forventninger, som jeg skal leve op til. Netop derfor glæder jeg mig meget til at få besøg af dig.

    Kærlige knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet