fredag den 31. juli 2009

Klæder skaber folk...

Idag havde jeg en længere samtale på MSN med Miss'en om tøj. Da jeg lærte Hende at kende i foråret gik Hun ikke op i tøj. Nå ja noget skulle man have på og bare det var behageligt... Efter at jeg er begyndt at købe tøj med Hende i tankerne er Miss'en begyndt at interessere sig for hvad det er jeg iføre mig. Hun fortalte mig idag at Hun havde tænkt sig at hive symaskinen frem til september når jeg første gang skal møde Hende. Hun vil til at sy tøj til mig i stof, blonder og lak. Hun vil til at bestemme noget af det jeg iklæder mig. Det er en dejlig nyhed for mig fordi jeg godt kan lide tanken om at Hun også bestemmer fukdt ud på dette feldt. Før jeg lærte Hende at kende gik jeg med trusser og med lange kjoler/nederdele. Nu er jeg trusseløs og Hun vil have at jeg går med korte kjoler/nederdele, bl.a. for at "vise de smukke ben frem" som Hun udtrykte det. Hun har endnu ikke fundet en stil til mig, men det kommer nok.

Tanken om at Hun bestemmer så mange ting i mit liv efterhånden og påklædningen er en del af dem gør at jeg føler mig endnu mere som en rigtig tøs der har givet sin Miss den gave at give slip. Det fortjener Hun og jeg er parat til at Hun bestemmer mere af mit tøseliv. *smiler ydmygt*

1 kommentar:

  1. Jeg nyder tanken om, at du er min egen lille påklædningsdukke. Det glæder mig at vide, at du i det daglige ser dejlig og indbydende ud. Og jeg vil naturligvis nyde, at du ser fræk ud, når vi er sammen. Sikke nogle fotos det kan blive til.

    Det bliver dejligt at komme til at sy igen, når det nu er tøj til tøsen, som er projektet. Jeg er så småt begyndt at gå og tænke over, hvilke stoffer det skal være. Og designet af de forskellige ting.

    Knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet