onsdag den 29. juli 2009

På shoppetur

Efter at jeg har lært Miss'en at kende og især efter at jeg har givet mig selv til Hende er mine indkøbsmønstre ændret en smule: Jeg tænker over om det tøj jeg f.eks. køber ville være noget Hun synes om. Jeg ved at Hun ikke går vildt op i tøj, men ved også at Hendes tøs skal være pæn og tilgængelig.

Jeg havde en aftale med min veninde Malene om at vi idag skulle ud for at shoppe da jeg i den grad mangler sommerkjoler, synes jeg selv. Vi var lidt rundt og kigge og endte i Zizzi, som er en kædebutik for store piger, og en af dem ligger i Spinderiet her i Valby. Med Miss'en i tankerne fandt jeg 3 kjoler der hver især kostede 400kr (jeg prøvede nogle stykker). Den ene er mørkelilla (en af mine favoritfarver) med blondekant oppe foran brystet, let bomuld og til midt på låret. Jeg købte også en sort kjole i samme model. Den sidste er multifarvet med rød som bundfarve (jeg er også vild med rød). Det er også en let bomuldkjole men dog 3/4 lang. Ved alle 3 kan det ses at man ikke bruger trusser og det er lette sommerkjoler. Jeg håber virkelig at Miss'en kan lide dem for de er købt med Hende i tankerne.

Vi var i andre butikker men uden at finde noget. Jeg kan virkelig mærke at jeg har Miss'en i tankerne når jeg køber tøj. Det er ikke kun mig som person der køber, men også tøsen i mig der er indeover hvilket er en speciel men jogså dejlig følelse. Når jeg køber tøj plejer jeg at kigge efter tilbud på trusser. Det skal jeg ikke tænke på mere da jeg ikke må gå med trusser fremover. Det er endnu et punkt der viser at Hun har fået tøsen frem i mig på, noget jeg er meget stolt og glad for.

1 kommentar:

  1. Mmm jeg glæder mig meget til at se tøsens nye kjoler.

    Trusser må du godt gå med om vinteren, for vi kan jo ikke have, du får blære- eller underlivsbetændelse.

    Kærlige knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet